Masz temat? Zadzwoń!!! 506 200 102

Enea tymczasowo zamyka swoje Biura Obsługi Klienta

Zdjęcie aktualności Enea tymczasowo zamyka swoje Biura Obsługi Klienta fot. Enea

Operator energetyczny Enea zamyka swoje Biura Obsługi Klienta. Wszystkie 32 biura będą nieczynne od piątku.

Enea, mając na uwadze zdrowie i bezpieczeństwo klientów, zgodnie z zapisami „Ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych”, podjęła decyzję o zamknięciu Biur Obsługi Klienta.

Jednocześnie spółka zachęca do korzystania ze zdalnych kanałów kontaktu z Eneą. Sprawy związane z energią elektryczną można załatwiać bez wychodzenia z domu poprzez elektroniczne biuro obsługi ebok.enea.pl. Można w nim sprawdzić i opłacić faktury za prąd, a także zaktualizować swoje dane czy zgłosić sprawy, które trzeba zrealizować. eBOK jest dostępny 24 h na dobę przez 7 dni w tygodniu.

W celu założenia konta wystarczy wejść na stronę ebok.enea.pl, podać numer kontrahenta (widoczny na fakturze) oraz PESEL lub NIP.  - podano w komunikacie.