Już po raz czwarty firma Bridgestone zorganizowała w Wągrowcu akcję "Bądź bezpieczny na drodze". Środowe wydanie miało na celu promowanie odblasków dla pieszych i rowerzystów. W ramach wydarzenia, wysłannik fabryki – manekin testowy Jan – wraz z pracownikami Bridgestone pojawili się na wągrowieckim Rynku, aby edukować mieszkańców, jak być świadomymi uczestnikami ruchu drogowego. Akcji towarzyszyło rozdawanie odblasków.
Mówiła Natalia Sobczak - Ptaszyńska, pracownica Bridgestone Poznań.
Firma prowadzi wiele akcji edukacyjnych dotyczących bezpieczeństwa na drogach. Jedną z nich jest akcja "Pomyśl, zanim usiądziesz za kierownicą", skierowana do przedszkolaków, a odbywająca się w różnych miastach Wielkopolski. Podczas interaktywnych warsztatów maluchy oswajają się z zasadami bezpieczeństwa w ruchu drogowym. W akcji do tej pory udział wzięło już ponad 33 tysiące dzieci.
(Alicja Tylkowska)