Masz temat? Zadzwoń!!! 506 200 102

Czy pozycjonowanie lokalne to rozwiązanie, jakiego potrzebuje Twój biznes? Sprawdź!

Zdjęcie aktualności Czy pozycjonowanie lokalne to rozwiązanie, jakiego potrzebuje Twój biznes? Sprawdź! fot. materiały prasowe

Coraz częściej słyszymy o SEO lokalnym, jako wysoce skutecznej metodzie promocji w wyszukiwarce internetowej. Jest to usługa, skierowana głównie do właścicieli firm, działających lokalnie. Co daje reklama, skierowana na określony region i w jaki sposób jej wdrożenie może przyczynić się do rozwoju Twojej firmy? Odpowiadamy.

Reklama na frazy lokalne przyciągnie do Ciebie potencjalnych klientów z okolicy

Poszukujesz świetnie skomponowanego zestawu działań marketingowych, które zagwarantują Ci liczne korzyści? Jeśli obiektem promocji ma być firma usługowa, nie ma lepszego rozwiązania, niż lokalne pozycjonowanie strony. Obejmuje ono szereg prac, nastawionych na zdobywanie uwagi osób z bliskiej okolicy danej firmy. Działania te skupiają się wokół fraz kluczowych, zawierających człon geolokalizacyjny. Przeprowadzając pozycjonowanie na takie słowa, można zaobserwować zadowalające efekty – w tym zwiększone zainteresowanie ofertą wśród okolicznych mieszkańców.

Dlaczego lokal SEO w Google się opłaca? Specjaliści z Agencji AFTERWEB wyjaśniają: nie ma sensu, aby firmy świadczące usługi na terenie jednego miasta bądź województwa, promowały się na całą Polskę. Ich celem jest docieranie do klientów ze swojego regionu, dlatego inwestycja w pozycjonowanie lokalne będzie dla nich optymalnym wyborem. Tym bardziej, że frazy lokalne cechują się niższą konkurencyjnością (np. 'salon kosmetyczny Wrocław-Krzyki' ma mniej wyszukań, niż 'salon kosmetyczny'). Reklamując firmę na poziomie lokalnym nie rywalizujemy z konkurencją z całego kraju, lecz wyłącznie ze swojej bezpośredniej okolicy. Co za tym idzie, promocja lokalna jest tańsza i pozwala szybciej osiągnąć zakładane rezultaty. Źródło: https://afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/

Pozycjonowanie targetowane na wybraną lokalizację to duża szansa dla wielu firm

Promocję regionalną można wdrożyć niezależnie od branży, zakresu działań oraz lokalizacji firmy. Najczęściej jednak na pozycjonowanie w tym wariancie decydują się właściciele firm usługowych oraz tych, działających w sektorze HoReCa. Hotele, restauracje, warsztaty samochodowe to przykłady przedsiębiorstw, które powinny inwestować w marketing lokalny. Prowadzisz działalność, skierowaną do mieszkańców konkretnego regionu? Skontaktuj się z konsultantem z Agencji AFTERWEB, a otrzymasz niezobowiązującą wycenę na pozycjonowanie oparte na frazach lokalnych. Będzie to usługa, która zagwarantuje Twojej stronie www widoczność w wynikach wyszukiwania. Gdy zaczniesz wyświetlać się z ofertą wśród topowych pozycji w Google, dowie się o niej wiele osób. Co istotne, nie będą to przypadkowi użytkownicy sieci, lecz starannie wybrani internauci – Twoi potencjalni klienci.

 

(artykuł partnera)